Bestellen
Waar vind ik de status van mijn bestelling?
Op het moment dat je een bestelling hebt gedaan, ontvang je per e-mail een orderbevestiging. In deze orderbevestiging staat je ordernummer en een overzicht van je bestelde artikelen. Wanneer je bestelling klaar staat voor verzending ontvang je een e-mail met hierin een Track & Trace code.
Hoe annuleer ik mijn bestelling?
Je kunt de online bestelling niet annuleren zodra je de bestelling hebt afgerond. Je bestelling is dan al in proces. Als je nog vragen hebt, kun je contact opnemen via info@senseinederland.nl.
Hoe wijzig ik mijn bestelling?
Nadat je de bestelling hebt afgerond is het helaas niet mogelijk om je bestelling te wijzigen. Je kunt na jouw bestelling dus geen producten toevoegen of annuleren.
Wat zijn de verzendkosten?
Deze staan per land aangegeven in de winkelmand zodra je je adres invult.
Hoe kan ik een giftcard bestellen?
Je kunt via info@senseinederland.nl een cadeaukaart bestellen.
Er zijn twee soorten cadeaukaarten.
– Fysieke cadeaukaart: deze cadeaukaart is een kaart dat met de magazines/flyers die op dat moment op voorraad zijn wordt verstuurd naar een postadres naar keuze. Je hebt de cadeaukaart in de meeste gevallen de volgende dag in huis.
– Digitale cadeaukaart: deze cadeaukaart is een code op een factuur en wordt verstuurd naar een e-mailadres naar keuze. Je hebt de code binnen enkele minuten na aankoop in je mailbox.
Heb je een cadeaukaart cadeau gekregen? Mail ons dan je bestelling via info@senseinderland.nl en wij regelen de rest!
Kan ik ook bestellen vanuit een ander land dan Nederland?
Ja dat kan! Bestel eenvoudig op www.senseinederland.nl/shop. En wij bezorgen je bestelling wereldwijd!
Nieuwsbrief
Is er iets niet op voorraad wat je graag wilt bestellen? Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van alles nieuwtjes en de actuele voorraad.